Hungry Labrador vonkt een huisvuur na het per ongeluk ontsteken van het fornuis

"Als ik niet van deze pizza kan genieten, zal niemand dat wel zijn."

Dat was de gedachte die naar verluidt door het hoofd van Brookfield het Lab liep toen hij op een avond bijna zijn huis in brand stak. Tenminste, dat is wat ik me voorstel. Hij zal je waarschijnlijk vertellen dat het een ongeluk was, maar wie zou dat kopen, toch?

Hoe dan ook, toen zijn ouders gingen genieten van hun pizzadiner, snuffelde deze kerel door de dozen op het fornuis en draaide een knop om de vlam te ontsteken. Binnen enkele seconden vlogen de dozen in brand, en mama en papa liepen naar het perfecte moment om de vuurzee te doven. Gelukkig waren ze thuis toen het gebeurde, wat meestal niet het geval is.

Leer van Brookfield's fout en laat uw pups nooit in een kamer achter als u niet bij hen bent! Als extra voorzorgsmaatregel, kunt u overwegen om de knoppen van de kachel te verwijderen.

Laten we de brandstichtershonden stoppen!

H / t Inside Edition